We vallen maar met de deur in huis….
We komen graag in contact met u omdat we weten dat we van echte meerwaarde voor u kunnen zijn.
Waarom?
Natuurlijk is het altijd lastig om zomaar in contact te treden met een onbekend persoon of organisatie. Je moet altijd even wennen! Dat is voor ons niet anders! Daarom stellen we u voor om eerst even een tijdje te wennen aan elkaar. Om deze watervrees te overwinnen hebben we een aantal stappen voor u voorbereid.
Stap 1: Kennismaking
Op het moment dat onze kennismaking u voldoende vertrouwen geeft maken we voorzichtig een eerste stapje… Ho, Ho, niet gelijk in het diepe…. Precies, niet gelijk in het diepe!
We veranderen in het geheel niets in die eerste stap. U blijft gewoon doen wat u altijd al deed. Wat we wel doen is gedurende drie maanden de basis leggen voor een eventueel vervolgtraject.
Hoe? Dat vertel ik u graag!
We laten u ervaren dat we voldoende kennis en ervaring hebben om u meer dan van dienst te zijn door u op relevante ondernemers vraagstukken inzichten te bieden. Zowel op administratieve, boekhoudkundige, fiscale als bedrijfskundige/operationele thema’s. Als dit naar meer smaakt hebben we stap 2 in petto voor u.
Stap 2: Reparatie
We nemen onze gereedschapskist ter hand en lopen stap voor stap door uw bedrijf en geven aan wat er zoal gerepareerd kan worden. Desgewenst repareren we alles wat we tegenkomen. Natuurlijk in samenspraak en samenwerking met u.
Op deze manier maken we u als het ware watervrij, vrij van zaken die u belemmeren om te kunnen groeien en uw bedrijf tot bloei te laten komen. Na deze stap leren we u drijven!
Stap 3: Anticiperen
Drijven op de golf van uw onderneming. Wij anticiperen op alle dingen die uw organisatie kunnen bedreigen, signaleren alle mogelijke kansen voor u en kijken samen hoe we deze kunnen benutten. We kijken hierbij niet alleen naar uw administratie en financiële gegevens maar zijn u ook van dienst op de gebieden personeel, marketing, financieringen en organisatie. We zullen u uitnodigen voor een aantal ondernemers bijeenkomsten waar u relevante thema’s, dillema’s met ondernemers kunt bespreken. Zaken die direct oplossingen nodig hebben. En die worden dan ook geleverd.
Stap 4: Resultaat
In deze fase moeten we afzwemmen en een proef van bekwaamheid afleggen door snel een goed resultaat aan u te presenteren. Uw zakelijke perspectieven heeft u goed op het netvlies. U voldoet aan wet- en regelgeving. Kortom: geheel ontzorgd.
Serviceclub van Maximum Nederland
We zouden het leuk vinden om eens kennis met u te mogen maken. En wanneer het moment aanbreekt dat u vragen heeft, kunnen wij u adequaat van dienst zijn.
Heeft u momenteel geen behoefte aan een gesprek? Geen probleem natuurlijk. In dat geval zouden we u graag onze mailing blijven sturen, met onderwerpen die voor u als ondernemer van belang zijn.
Tot snel!
Wat betekent Maximum Nederland voor u?
- Kwaliteit door kennis en ervaring
Onze medewerkers beschikken over up-to-date kennis en vaardigheden, zodat zij op bijna alle bedrijfsvraagstukken voor u kunnen besparen of juist kunnen verdienen. - Openheid en duidelijkheid
U wordt meegenomen in de observaties/waarnemingen en de betekenis hiervan voor uw organisatie. Daarnaast houden we u voortdurend op de hoogte van naderende issues die van toepassing op uw markt- en bedrijfsomgeving. - Persoonlijke aandacht
Onze medewerkers hebben aandacht voor u als ondernemer en als persoon. Uitgebrachte adviezen komen tot stand vanuit uw visie en belang, om zo een maximaal rendement te realiseren.
Snelheid en gemak
Indien gewenst kunnen we snel schakelen, rapportages leveren we zoals afgesproken op en daarnaast onderhouden we het contact ook op eigen initiatief.