Ondernemingen en instellingen zijn net als bloemen!

Ondernemingen en instellingen zijn net als bloemen!
Als ze mooi bloeien kun je er als klant het meest van genieten.
Mooie bloemen zijn van binnenuit heel sterk, daarom kunnen ze ‘shinen’.
Dit lukt vooral als je bloemen goed behandelt.

Ondernemingen die shinen kenmerken zich door goede samenwerking en het optimaal gebruik van het potentieel van iedere medewerker.

Medewerkers die met volle bevlogenheid en betrokkenheid
bij u als ondernemer werken.
Met als resultaat dat continuïteit verzekerd is door het constante aandienen
van fijne klanten en de juiste medewerkers.

ENGAGEMENT

– Bart Mijnster –

“Een op de drie bedrijven heeft een achterhaald businessmodel. Met regelmaat ervaren we dat we om hulp gevraagd worden op een moment dat het lastig is om drastisch van koers te veranderen. Als we dan toch moeten veranderen wordt de nieuwe koers ervaren als een reorganisatie. Het woord reorganisatie brengt weer andere krachten tot leven binnen en buiten een organisatie. Een dergelijke situatie is te voorkomen met een actief issuebeleid”. Lees hier waarom het verstandig is om issuemanagement aan een externe partij over te laten. 

Wat is en doet de Service Club van Maximum voor U!

Heeft u hulp nodig bij het realiseren van de organisatiedoelen, oplossen van issues, succesvol afronden van projecten die onder druk komen te staan of zich aandienende issues?  Download hier de whitepaper van de Maximum Service Club en ontdek waarom het verstandig is om issuemanagement aan een externe partij over te laten.

De Service Club van Maximum lost het snel en vakkundig voor u op. Dit kan snel en veilig door te starten met een inventarisatie bij u aan huis en/of bedrijf, instelling of maatschap, maar natuurlijk ook op afstand via Google Meet. Voor een vast bedrag per maand krijgen de relevante aandachtspunten een oplossingsrichting met als doel: creëren van voldoende perspectief voor uw bedrijfsactiviteiten.
1. Specialisten op vrijwel iedere positie binnen de organisatie (Soms interim-management)
2. Business coach op vrijwel alle werkvelden
3. Waardeproces optimalisatie van primaire en secondaire processen (Supply Chain management, Value-management, Lean, Six Sigma, BPM en INK)
4. Financieel-proces & Finance (financial & management accounting)
5. HRM (instroom, doorstroom en uitstroom van management & medewerkers maar ook relevante trainingen en opleidingen)

Werkvelden van de Maximum Service Club

  • Algemeen management,  
  • Risicomanagement en issuemanagement, 
  • Supply Chain management, (demandplanning – purchase – manufactoring – stock – sales – delivery – returns), 
  • Marketing, sales en communicatie, 
  • Personeelsmanagement: werving, selectie, search, doorstroom en uitstroom, 
  • Trainingen, opleiding, coaching en intervisie,  
  • Accountancy, Financieel-, fiscaal- & administratiemanagement, 
  • Projectmanagement, 
  • Verandermanagement, 
  • Procesoptimalisatie: BPM, Lean Six Sigma, TTPO, 
  • Innovatiemanagement, 
  • Bedrijfsovernames, fusie en acquisities. 

De Productgroepen van de Maximum Service Club

www.maximumnederland.nl  en haar integrale dienstverlening;

Klik op de naam en bezoek de gewenste dienstverlening:

  • AMBITIES: bedrijfskundig advies over structuur, strategie en executie van doelen, scan voor het doorgroeien en/of corrigeren van de onderneming.
  • DAADKRACHT: voor het tot stand brengen van noodzakelijke inventie, creatie en innovatie rond de kerncompetenties van de onderneming.
  • DOENbrengt mensen in hun kracht en flow! Doen levert de gewenste competentieontwikkeling om continu de juiste mensen op de juiste plaats te kunnen laten excelleren. Opleidingen, trainingen, omscholing en herscholing.
  • SOMS: tijdelijk management om de correcties/doorgroei tot stand te brengen, opvang van tijdelijke personeelslacunes t.b.v. alle werkvelden.
  • The Boardroom Club: intervisie voor ondernemers.
  • COLUMBUS 2.0: werving, selectie, herscholing, omscholing.
  • AdvieZ: accountancy, administratie, financieel management.

The Maximum Service Club: integrale aanpak: Download hier de whitepaper van de Maximum Service Club

Dit is wat ik nodig heb, wat moet ik doen? 

Adhoc en regelmatig advies of sturing


Na aanmelding nemen we z.s.m. contact met u op om aan de slag te gaan.


Opvullen van specialistische lacunes