De Service Club en Tenderapp

Maximum Nederland realiseert groei van uw onderneming door middel van een professioneler verkoopproces en het optimaliseren van de gehele supply chain (value management).

  • Branche onafhankelijk
  • Ervaren in aanbestedingstrajecten en procesbegeleidingen
  • No cure less pay
  • Meer dan 30 jaar ervaring

Maximum Nederland is gespecialiseerd in het adviseren en begeleiden van inschrijvingen op formele offerteaanvragen (Europese Aanbestedingen en Request for Proposals) en het inrichten van verkoop-/offerte- en alle relevante bedrijfsprocessen om na de verwerving van Tenders een succesvolle dienstverlening tot stand te brengen. Hiervoor hanteren wij het Top Tien Performer model (TTP).

Klik hier voor info over het TTP-model
Download hier de whitepaper over het TTP-model

We hebben de ervaringen dat het verwerven van Tenders altijd aankomt op het VEERvermogen van de gehele onderneming om een degelijke Tender opdracht optimaal te laten verlopen (borging).  Hierbij is risicomanagement/ ontzorgen van alle interne & externe stakeholders relevant. Klik hier voor de nieuwe inzichten in (financieel) risicomanagement

De Service Club van Maximum

    Heeft u hulp nodig bij het realiseren van de organisatiedoelen, oplossen van issues, succesvol afronden van projecten die onder druk komen te staan of zich aandienende issues? Download hier de whitepaper van de Maximum Service Club waarom het verstandig is om issuemanagement aan een externe partij over te laten.

    De Service Club van Maximum lost het snel en vakkundig voor u op. Dit kan snel en veilig door te starten met een inventarisatie bij u aan huis en/of bedrijf, instelling of maatschap, maar natuurlijk ook op afstand via Google Meet. Vanaf € 1,50 excl. btw per maand krijgen de relevante aandachtspunten een oplossingsrichting met als doel: creëren van voldoende perspectief voor uw bedrijfsactiviteiten.
         1. Specialisten op vrijwel ieder positie binnen de organisatie (Soms interim-management)
         2. Inkoopproces (purchase excellence specialisten)
         3. Waardeproces optimalisatie van primaire en secondaire proces (Supply Chain management, Value-management, Lean, Six Sigma, BPM en INK)
         4. Financieel-proces & Finance (financial & management accounting)
         5. HRM (instroom, doorstroom en uitstroom van management & medewerkers maar ook relevante trainingen en opleidingen)

    Werkvelden van de Maximum Service Club

    • Algemeen management,  
    • Risicomanagement en issuemanagement, 
    • Supply Chain management, inkoop & logistiek management, 
    • Marketing, sales en communicatie, 

     

    • Personeelsmanagement: werving, selectie, search, doorstroom en uitstroom, 
    • Trainingen, opleiding, coaching en intervisie,  
    • Accountancy, Financieel-, fiscaal- & administratiemanagement, 
    • Projectmanagement, 
    • Verandermanagement,
    • Procesoptimalisatie: BPM, Lean Six Sigma, TTPO, 
    • Innovatiemanagement, 
    • Bedrijfsovernames, fusie en acquisities. 

    De Productgroepen van de Maximum Service Club

    E

    www.maximumnederland.nl en haar integrale dienstverlening;

    Klik op de naam en bezoek de gewenste dienstverlening;

    • AMBITIES: bedrijfskundig advies over structuur, strategie en executie van doelen, scan voor het doorgroeien en/of corrigeren van de onderneming.
    • DAADKRACHT: voor het tot stand brengen van noodzakelijke inventie, creatie en innovatie rond de kerncompetenties van de onderneming.
    • DOEN: brengt mensen in hun kracht en flow! Doen levert de gewenste competentieontwikkeling om continu de juiste mensen op de juiste plaats te kunnen laten excelleren. Opleidingen, trainingen, omscholing en herscholing.
    • SOMS: tijdelijk management om de correcties/doorgroei tot stand te brengen, opvang van tijdelijke personeelslacunes t.b.v. alle werkvelden.
    • The Boardroom Club: intervisie voor ondernemers.
    • COLUMBUS 2.0: werving, selectie, herscholing, omscholing.
    • AdvieZ: accountancy, administratie, financieel management.
    • The Maximum Service Club: integrale aanpak: Download hier de whitepaper van de Maximum Service Club

    Na aanmelding nemen we z.s.m. contact met u op om aan de slag te gaan.